Saturday, August 31, 2013

A Beautiful Mind

Fashion isn't about having is about feeling dreaming and loving -Estela :)

Nuk mund te jesh krijuese vetem sepse mundesh apo ke,krijimi vjen nga brendesia edhe kur ti nuk e do.Por duhet dhe shume deshire dashuri dhe besim ne vetvete qe realizimi te jete i suksesshem.
Porsi shkencetari qe beson ne zbulimin e tij dhe nuk dorezohet derisa eksperimenti te reaizohet ashtu si dhe ne nje madhenie dashurore ti jep gjithe veten tende ashtu ndodh dhe me nje krijim veshjeje.
Pasioni mbetet i njejte.
Une kur bleva kete bluze te bardhe asimetrike gjithcka qe mund te mendoja ishin nje pale strece te zeza.
Por kur vendosa ta vesh hap doapin dhe shikoj qe ajo qendronte varur mbi nje fustan te zi qe une e kam veshur ketu .Si mund ti ndaja kur kombinimi kish ndodhur natyrshem pa asnje mundim dukej sikur kishin kerkuar nj tj pa nderhyrjen tim,madje tani qe e mendoj i paskam kapur mat.
Vendosa ti vesh me nje pale sandale patforme roze e vjeter vetem per nje arsye.Jam betuar qe nuk blej me pa veshur gjithe ato qe jane ende te paveshura asnjehere...betim i mire ky :)

Tani ju me thoni nese kam bere mire apo keq dhe floket jane pasoje e eksperimentit te shkuar dem...Une nderkohe kam kryqezuar gishtat.
Fundjave te mbare.





Pasioni


























5 comments:

  1. What a PERFECT LOVE, for Just a perfect day
    problems all left alone
    Weekenders on our own
    it's such fun

    Just a perfect day
    you made me forget myself
    I thought I was
    someone else, someone good!!!

    ReplyDelete
  2. kombinimi ka dale perfekt, komplimenta! dhe syzet qenkan shume te kendshme, te lutem a mund te me thuash se cfare firme jane?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Syzet jane Miu Miu kisha 2 vjet qe enderroja t'i blija.

      Delete

Total Pageviews