Tuesday, November 26, 2013

Metallic Knitwear

Mesa duket dimri e paska marre seriozisht por kuptohet te njejten gje bejme dhe ne.Vetem sepse shiu nuk do te pushoje dhe vetem sepse jashte eshte ftohur shume kjo nuk eshte arsye qe ne te mbyllemi brenda apo aq me keq te dalim me cizmet e llastikut qe tani (edhe pse nuk do ishte fundi i botes me thene te drejten)

Per fatin tone te mire Trikot e leshit do jene kryefjala e ketij dimri sa me te medha sa me te ngrohta me golf apo pa me punim apo lisho me lesh me push apo me lesh me qime (qe anglisht i thone fluffy pastaj ankoheni qe perdor ndonje term anglisht kam faj une:) me besoni cdo triko leshi e veshur mire e kombinuar sakte mund te jete po aq e bukur sa nje kemishe mendafshi.Nje opsion shume interesant i leshit eshte ai i punuar trashe me fije metalike i cili eshte lehtesisht i kombinueshem kur te pakten nje pjese e veshjes e konkuron ne shkelqim (ose ky eshte mendimi im te pakten)
Se fundmi kuptoj qe deshira ime me e madhe e momentit eshte gjithashtu te eksploroj materiale e mundesisht ti nderthur ne nje veshje.Si veshja e sotme ku fijet metalike te trikos qendrojne mjaft komod ne nje pencil skirt me nje shirit lekure dhe me nje xhakete me menge peliceje.Nje detaj floriri ne kepuce e nje detaj leopard ne cante dhe une ndjehem si ajo amvisa qe ka gatuar dicka pikante shume te mire.
Po a do me shitet thuaj???!!!...

















4 comments:

  1. wow me ke te veshjen woooow.Kepucet i adhurova :)

    ReplyDelete
  2. Sharmi si gjithmone shume e kendeshme :)
    Ps: keto kepucet jane te rehateshme se dua ti marr dhe une :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Duan kembe te holle se mezi i le pjesa metalike ti mberthesh dhe jane shuume te larta. Po une i mbajta gjithe diten dhe mu duken te rehatshme.

      Delete
    2. Shume faleminderit Estela :) Po ne kepuce kemi shume shije te njejete :-P

      Delete

Total Pageviews