Friday, November 7, 2014

Soreal

Endrrat jane gjeja qe kushtojne me pak,ndaj ne nje shoqeri qe jemi te prirur te themi MOS dhe KURRE dhe ME :) une them mos hiqni dore nga endrrat.E kjo nuk do te thote te flini sa me shume se kete dime ta bejme me se miri te gjithe ,por te enderroni me sy hapur :) pasi vetem ashtu do keni nje imazh nje deshire nje objektiv i cili dhe ne mos u realizofte te pakten te fal nje buzeqeshje te pavetedijshme dhe vetem duke e menduar.
Pak objekte arrijne te jene pjese e listes se Endrrave te mia te cilat ndonjehere te vjen dhe pak turp t'i deklarosh kur ato jane So Real per pjesen tjeter.Ok do me duhet te flas per dicka reale e konkrete  nje artikull qe ti e shikon te Rihanna pastaj te Olivia Palermo pastaj si virus i ngjitshem e kane papritmas dhe gjithe blogeret dhe gjithe ruset e mia dhe ne fund dhe nje pakice shqiptare te cilat duam s'duam i zilepsim per kete.
Dhe me ne fund JA ato jane ne doren time ne 2 versione te mundshme dhe te pamundshme edhe per konsumatorin shqiptar.Por te pakten jane aty nje enderr ne vitrine, nje enderr qe kushton por qe tashme nuk eshte e pamundur :)

Nese per te gjithe ai objekt eshte thjesht nje pale syze me skelet metalik,une e shoh komplet dicka tjeter,nje krijim shume i vecante qe mpleks stilin retro me futuristik ne nje design qe nuk ka per ti ikur moda te pakten edhe 4 vjet,ndaj me nje llogari shume te thjeshte eshte si te thuash gati gati nje investim.Une kam patur gjithnje nje dileme te madhe per objektin ne te cilin duhet te investosh me shume kepucet ,canta apo syzet  (sepse per oren vertet nuk ma ndjen:)  dhe ne kete hierarki deri me sot vetem syzet nuk do preferoja ti kisha imitim :D Thashe do preferoja mos me vini ne prove :)

Dhe per te prezantuar ashtu sic e meriton kjo enderr ,me besoni qe im shoq me gjeti duke bere prova para pasqyes qe nje nate me pare.Mezi prita te zbardhet qe te vishja nje outfit te denje per Dior-et ose te pakten une ashtu e konsiderova,testova me cep te syrit tim shoq i cili s'ta perton fare,dhe persa kohe nuk me shau i dhashe nje thumb up vetes e mora zemer,edhe pse veshjen e konsideroj pak te guximshme per Shqiperine tone.

Per te qene e sinqerte doja ta sillja me atlete por ndoshta ne nje postim te dyte pasi me mire kur hapat behen nje nga nje (jo me dyhapsh dmth).

Per te ardhe ne pune me duhet cdo mengjes te kaloj nga rrugica e cameve,dhe aty eshte testimi i pare i outfitit,ka raste asnjerit nuk ja ndjen qe po kaloj une e jane te perqendruar ne arredimin e tezgave dhe ne bisedat e mengjesit (keto jane ditet qe une nuk postoj thjesht jam veshur dhe sjam trukuar e ndoshta as me njohin fare) dhe ka raste qe ti ndjen ndalimin e bisedeve dhe shoqerimin me sy  ,ndjen shikimet dhe s'ke nevoje as te kthesh koken pas per te pare qe shumica kane hapur lehtesisht gojen apo shqyer dhe syte (keto jane rastet qe une postoj e mendoj qe sjell ndonje gje te re)
Dhe kur keto reagime i sjell kur je veshur e mbyllur der ne fyt dhe me funde te gjate me besoni qe ndjesia eshte dhe me e plote dhe me e vertete dhe fillon te besosh dhe vete qe ke bere pune te mire.
Mund te duket pak e tepruar per tu veshur per nje pale syze, por outfit i sotem i eshte dedikuar plotesisht atyre dhe une ne rrugicen e cameve sot ngjaja me nje makine qe hyn ne orarin e ndaluar,njerzit hapeshin qe mos pengonin fundin e fryre,hynin secili ne ambjentet e veta dhe stoponte gjithcka ato pak sekonda qe do kalonte fundi im i fryre.

Kjo ndjesi me shoqeroi dhe ne pune ku me priste i njejti skenar  (ketu shani sa te doni ) keta e dine qe jam e lojtur ndaj zona ime sot ka qene plot 2 metra katror dhe po nuk e pranuat dhe kete si veshje me influence :)  zotin ju kam lene :D

E gjithe kjo paranteze ishte per te thene qe Lerini njerzit te enderrojne e te jetojne ashtu sic i pelqen sipas STILIT TE TYRE So real :)









































5 comments:

  1. Outfit sa i thjeshte, aq i vecante! Keto syzet jane fantastike! Kurse ti rrezaton si gjithmone miresi! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sabina flm,i vleresoj pafund komentet tuaja.

      Delete
  2. ehhh moj Estela c'te te them une me shume, gjthck perfekte origjinale edhe mbi te gjitha sharm i vertete, te kam zili qe ne ambjent pune si ai bankar, ti mund te vishesh keshtu. Mos mendo qe paragjykime ka vetem ne shqiperi imagjino qe te presantohem une ne pune e veshur keshtu, asnje sme mer seriozisht. Nga ana tjeter, rruges mund te kaloj me nje thes plerash mbi koke apo me kuroren e Elisabetes edhe askush sdo ndalonte apo do kethente koken.

    perqafime lulu. je unike. nga blogjet shqip thejsht me e mira.

    ReplyDelete

Total Pageviews