Friday, December 18, 2015

CASIO Event

Une nuk dua te marr merita qe nuk kam, por me besoni qe Bloger eshte nje profesion i vertete!
Nese per dike qe nuk ka nje pune ky profesion le te themi zevendeson punen e munguar per mua qe kam nje impenjim stabel dhe nje familje eshte nje sfide.
Sfide me kohen idene dhe realizimin.
Une jam shume e lumtur qe me ne fund kompani nderkombetare po e shikojne vendin tone si nje mundesi dhe cdo event i tille per nje fashion bloger eshte si nje telajo e bardhe per piktorin.
Kesaj rradhe ishte kompania CASIO e cila promovoi keshtu ardhjen e saj duke i dhene eksluzivitetin Verde Watches ne Shqiperi!Po po pikerisht kompania e makinave llogariese dhe orave te para elektronike prezantoi ne ambjentet e Xheko Imperial koleksionin e fundit te orave Casio G-Shock dhe Edifice.
Eventet qe organizohen ditet e javes jane dhe ato me interesantet per artistin sepse duhet te krijoje nje outfit qe te qendroje nga mengjesi der pasditen e inagurimit,i fresket.
Ndaj si te jesh ndyshe dhe fresh ne nje skenar te tille! Be creative dhe originall si thone kosovaret,si mundet nje veshje prej bankiereje te kthehet ne nje veshje prej blogereje?!
GUXO shto nje aksesor qe nje bankiere sdo e vinte dhe ja formula qe dhe kesaj rradhe pati sukses.
Drejtori i Pergjithshem i Shitjeve per Europen z.Marc Czamper u ofrua te na dhuronte nga nje Ore te koleksionit te fundit per Sharminstyle dhe Ninnasblog,Ne do na duhet vetem te zgjedhim,
Me thoni a nuk e beri Turbani efektin e pritur :)
Une e pelqej pafund kete zgjedhje edhe pse e bardha nuk eshte zgjedhja me e mire per personat e mbushur apo dhe per stinen e dimrit serish me pak guxim dhe fantazi mund te kamuflosh nje veshje sa chic aq dhe te pranueshme.Ngjyrat neutrale duket sikur shpesh arrijne te bejne magji ...












No comments:

Post a Comment

Total Pageviews