Friday, December 11, 2015

Padded Jacket


Une jam person me probleme e pranoj. Dhe kam halle nga ato qe nuk i bien ne koke asnjeriu.
Si psh problemi im me i madh se fundmi eshte te gjej xhupa te fryre shume te fryre me pupla te gjate te shkurter te zinj me ngjyra.
Xhupat e pare te tille i kemi patur 15 vjec na solli tezja nga Italia 2 cope gri te gjate der ne fund te kembeve.Une dhe binjakja ime i  kishim FOBI por me besoni i kishim vertet fobi nese mami na detyronte te vishnim ato jorgane te gjate.Dersa nje dite Zoti degjoi lutjet tona dhe mami i futi xhupat ne lavatrice,per fatin tone te madh xhupat kishin qene me pupla prej verteti dhe u bene me ca njolla si prej vaji dhe keshtu mami jone e humbi betejen dhe ne shpetuam nga ai ferr.
Qe prej asaj dite ai kujtim i larget rrinte i fshehur ne nje dhome qe s'duhet te hapej,derisa del Rihanna me nje Xhup gjigand oversized me pupla nga Jessica Walsh (u should google it ) dhe pastaj si boomerang e shikon te ne pasarele si trend te ketij dimri nga Fendi Moschino Chanel.
Xhupi i fryre nuk ka qene kurre me ne mode sesa kete sezon,ndaj sa me i fryre aq me mire.a
Kur thashe kam probleme nenkuptoja pikerisht kete se koleksioni im tashme numeron te pakten 5 te tille...deri tani ...deri tani !


























No comments:

Post a Comment

Total Pageviews