Wednesday, December 30, 2015

New Year New Hair

Vit i ri fillim i ri!
Por pse jo dhe nje model i ri flokesh! Kishte ardhe koha qe te rinovohej procedura e extensions por kur stilisti im i flokeve mori gersheret ne dore qe te hiqte te djegurat e dekolorimit,ne nje vit uhhh sa kane hequr floket e mia, voila nje iluminim. Pse jo te mos i vinim fare dhe une te qendroja disa kohe ndryshe me nje model flokesh shume modern por dhe feminor. Une i kam mbajtur floket me kete model thuajse pjesen me te madhe te femijerise por me kacurrela , ndaj ndjesia ishte shume pozitive ishte si nje kthim ne kohe por ndryshe.
Gjerat e paplanifikuara jane padyshim me origjinalet,sepse kane spontanitetin brenda ndaj nuk ishte aspak cudi qe kesaj rradhe edhe pse ne fokus ishte vetem prerja e flokeve une te vija me nje kurore,kurore qe ne fakt vajza ime e madhe e kish harruar ne makine!
Si mund ta lija te me humbiste ky rast te ndihesha dhe une like a princess!
Fjala qe bie ne fokus jane floket pasi ka disa new entry ne kete postim.
Hope you will like it.

































No comments:

Post a Comment

Total Pageviews