Monday, June 25, 2012

Studded Flats

Per gjithe shqiptaret qe po pyesin veten cfare eshte STUDDED mos hyni ne Google Translate,une thjesht doja te perdorja termin ekzakt dhe kete po bej. Hyte eee c'paskeni qene ?!!!
Tendenca e radhes e promovuar tej mase nga bloggers anembane botes eshte qe kane te pakten nje look me studded detail (mund te jene sheshka,canta xhaketa,vata kemishash).
E meqenese une kam pak postime me Flats jam teper e lumtur qe gjeta dicka me te pranueshme afer stilit tim nje pale sandale te sheshta me keto stud qe i bie te jene tip kunjash gurash me maje si te doni i quajme.
Nuk e di ndjesine e Loafers me te ekzagjeruara me kunja me te theksuar po nese jeni transgresive dhe nuk doni t'ju bije ne qafe njeri feel free t'i mbani.
Une po sjell nje veshje per pasditet e weekendit qe mund te jene kafe shopping apo cfare do dhe kur je me karroce e me femije per dore,sheshkat te vine me per shtat.
Kalofshi bukur.








2 comments:

  1. shume veshje e pershtatshme per nje kafe ose shopping:))))) sheshkat shume nice:)))

    ReplyDelete
  2. fjala kyçe për sot do ishte "2 focussed", falë syzeve të errta duket sikur të paktën ka një njeri në foton e fundit që nuk ia ka ngulur sytë aparatit. Veshja e për7shme për të mbajtur ngarkesën, por përkuljet e detyrushme rekomandohet të shoqërohen me një thyerje të lehtë të gjunjëve!

    ReplyDelete

Total Pageviews