Monday, April 15, 2013

Masculine Touch

Pershendetje mikesha dhe ju uroj nje jave te mbare ne vazhdim.

Veshja e sotme fare mire mund te quhej veshje surprize.
Pervec Trikos akrilik me qafen te punuar e cila ka kohe qe pret te dale ne blog por me ndryshimin e kohes po i numeroheshin ditet dhe ndoshta mund ta humbiste fare shansin :) asgje tjeter nuk ishte e paramenduar.
Pantallonat shkova per te zezen per te qene rehat dhe per te mos rrezikuar shume me gjithe ato ornamente qe kish triko :)Dhe kisha marre kepucet me taka te zeza per te mos e thyer fare kombinimin,shume shpesh vlen me shume te kombinosh kepucen me pjesen e poshtme te veshjes sesa me ate te siperme.
Si ne rastin konkret dmth.

Dhe meqe eshte fillim jave nuk mund te mos kisha surpriza per te cilat nuk dua as te flas gjithsesi vendosem te leviznim te benim nje xhiro keshtu qe do mund dhe te korigjonim surprizen :) por ne vend te saj gjeta keto kepuce te mrekullueshme me nje cmim po aq te mrekullueshem dhe ishte e pamundur te mos i blija :) ndaj dhe outfit i sotem mban emrin e tyre.
Keshtu qe e harrova fare c'kish ndodhur dhe fluturova pas ketyre kepuceve.

Si fillim jave dhe meqenese keto angazhimet kane filluar te me pelqejne e duke shpresuar te me bashkohet ndonjera prej jush kam nje lajmerim per te bere po  te rendesishem fare !!!
Jam ne Diete dhe kam 2 Milestone-s

1- Te arrij peshen 60 kg
2-Te pres floket e shkurtra Pixie Cut dhe ti bej platin :) vetem nese arrij milestonin e pare dmth

Nuk e di sa do ja arrij dhe kur poooor Wish me Luck se me Shen Antonin ja dola :)































14 comments:

  1. Me pelqejn shum kpuct,e n`fakt krejt veshja.
    And the makeup,bold lips and eyebrows look so good on you!
    Kukull si gjithmone!

    Jave te mbare!
    Good luck!!!

    ReplyDelete
  2. Shume shume bukur!Kepucet yll!!!
    Une jam ne diete qe prej nje jave,kam rene vetem 1 kg por avash avash nuk nxitohem,e rendesishme eshte te hame healthy! Jam in per golin e dietes.Te arrij 60 kg dhe pastaj edhe 5 kg te tjera.Good luck dhe you can do it! We all can :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lets hope do te mbajme shenim dhe peshen tende Sonja prandaj ki kujdes :)

      Delete
  3. ti gezosh kepucet e reja, like for them and like for you :)

    ReplyDelete
  4. kepucet fantasike ,si mund te ishin ndryshe te zgjedhura nga ty ;) ,sa per dieten kam 3 muaj qe e kam filluar per te arritur te 60 kg ..por kam ngecur te 65 :( ..uroj ta arrish synimin tende ..me kte raste po e filloj serishte edhe un :D

    p.s(dukanin po mban perseri ) ???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sa qejf paskemi te njejtin goal :) te shofim kush do e arrije e para (apo kush do e arrije e kush do dorezohet rruges:)

      Po dukanin por jo aq strikte.

      Delete
    2. Vajza Dukanin edhe une por kesaj rradhe e personalizova pak,ne vend te diteve pv +pp tani bej cdo dite pv...hecje te gjata nga liqeni dhe do mundohem te pi uje edhe pse nuk e dua fare,te shofim se shume veshtire eshte bere te heqesh kg ...nga 64.5 ngela tek 62,3 qe prej nje jave e gjysem.....fat te mbareeee <3

      Delete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. You look so chic and sleek lady :) Jam kurioze te shoh nese do pyesi njeri : "Nuk e di ku punon ti qe iu lejojne te vishni kepuce te sheshta ne pune ???"
    Te uroj fat dhe ecuri ne qellimet e tua dhe pergezime qe i shpalle publikisht - s'ka me kthim mbrapa :)

    ReplyDelete
  7. Cdo gje perfekte.
    Kepucet ti gezosh e mua s'e di perse me rikthejne ne kohe tek femijeria ime pasi kam patur identik 1 pale kepuce te tilla llustrafine (masculine touch) po qe une i adhuroja totalisht e ne keto momente vetekuptohet edhe TY.
    Tani perderisa gjithe keto kohe kam evituar komente te pavlefshme dhe totalisht JO NE LINJE, per 1 blog cilesor si ky e me keto fjale e mbyll 1 kapitull qe ti e ke mbyllur me kohe e bravo te qofte, do te deshiroja te analizoja pak lookun i cili me duket disi CHANEL po jo totalisht i tille. Ne disa momente me duket te shoh Karl Lagerfeld me kete little black jacket, po ne nje moment tjeter shoh Ferre' me rigorozitetin e tij. Gjithesesi dukesh shume bukur ne totalin e figures tende dhe s'kishte si te ndodhte ndryshe.
    Tani ajo c'ka ndodh ndryshe qe s'e kuptova eshte se kur eci(scroll) per te pare fotot e tua me del per 1 cast 1 foto e 1 vajze me shall gurkali, e shoh une gabim apo eshte ashtu? (dmth qe eshte vajza eshte, po s'e kuptoj arsyen perse apo eshte thjesht fotografja qe s'donte te dilte apo thjesht surpriza qe ti doje te na shuaje?)
    Persa i perket Milestoneve te uroj LUCK per te paren, ndersa per te dyten s'di per momentin s'me vjen te shprehem pasi je shume femerore keshtu si je sa 1 prerje aq Masculine do te egersonte kete sharm elegant te femres qe ti aq mire e perfaqeson, po keto jane thjesht mendime dhe reflektime te zbulimeve ndaj dickaje qe s'dime, te pakten une s'te kam pare me floke aq te shkurtra dhe aq platin. Keshtu qe nese ia arrin milestonit te pare je e lire te besh cdo hap qe do (je e lire ne cdo moment gjithesesi).
    GOOD LUCK

    ReplyDelete
  8. dUkan dhe ti? Kjo eshte hera e pare qe shkruaj ketu,por ndonjehere e shoh blogun tend qe me duket kaq i fresket. Edhe une po Dukanizohem,por ne menyre shume te moderuar se heren e pare wc e pashe pas dy javesh dhe kjo s'eshte e shendetshme. E kam menduar gjithmone qe ti sillesh si mendja e nje vajze e shendetshme,dmth pak bullafiqe ,e çilter dhe "kujt i plasi",por vishesh sikur te ishe ne trupin e nje te dobte. Ndaj nese dobesohesh outfit-et e tua do jene shume me bukur ne silueten e nje trupi me te imet. Kjo veshja me pelqen shume sepse ti me taka dukesh nje zonje,por me te sheshta ke nje hije shume me rinore dhe te paimpostuar. Te pershendes.

    ReplyDelete

Total Pageviews