Sunday, November 6, 2016

African Vibes


 Kesaj rradhe ne My Living u fol per trendet afrikane dhe pervetesimin e kultures se tjetrit. Ishte slfilata e Marc Jacobs me dreadlocks dhe modele te bardha ajo qe rihapi diskutimin e madh, por dhe shtepia e modes Valentino e cila dhe kete vit solli ne menyre te shkelqyer motive afrikane ne sfilaten SS2017 por dhe nje vit me pare me gershetat ne lekure. Givenchy gjithashtu nuk e ka mohuar frymezimin nga Afrika te aksesoreve ne fytyre . Duke qene qe moda eshte aq ne levizje e ne kerkim te emocioneve te reja prurjeve gjithnje e me origjinale duke tejkaluar veten ne cdo sezon eshte e paevitueshme te eksplorohen dhe kulturat e gjithe kontinenteve e duke na bere te ndihemi qytetare te te njejtit Glob ku nuk ka kufij e limite.Emisionin e plote ju ftoj ta ndiqni ne linkun e meposhtem si dhe kenaqesi qe ne kete Glob ka vajza kaq te sjellshme e te edukuara sa prezantuesja Brunilda Lahe.
My Living



1 comment:

  1. Dua të falënderoj Nënën Ellen që e ktheu të dashurin tim me magjitë e saj të dashurisë. Murseli më ndau katër muaj më parë pa asnjë arsye, u përpoqa të arsyetoja me të, por ai më mbylli plotësisht. E doja aq shumë sa nuk munda të bëja asgjë ndërsa ai u largua, qava dhe u bëra një hije e vetes. Por gjithçka ndryshoi dy javë më parë, kur pashë një koment se si Nënë Ellen i ndihmon njerëzit me çështjet e marrëdhënieve dhe martesës, e kontaktova dhe jam i lumtur që e bëra sepse tani i dashuri im është kthyer dhe ai më do edhe më shumë, më premtuar kurrë për të më lënduar sërish. Faleminderit Nënë Ellen për ndihmën tuaj, ju jeni më e mira. Për shikuesit atje që kanë nevojë për ndihmë për marrëdhënien ose martesën e tyre, ju lë me informacionin e kontaktit të Nënës Ellen. Dërgo email ellenspellcaster@gmail.com
    WhatsApp+2349074881616

    ReplyDelete

Total Pageviews