Saturday, November 12, 2016

Casual in Suit

Kostumi eshte opsioni me shic dhe nje risi per moden e rruges,por ju nuk e keni gjetur me pare ne "sharminstyle".Heren e pare qe kam veshur kostum kam qene 22 vjec kur fillova pune ne banke e me dukej vetja si grua,tani qe jam te pakten 10 vjet me shume e gjej veten ne nje opsion shume me te kendshem se asokohe.Kostumi me atlete te jep mundesine te jesh serioze dhe sport ne te njejten kohe,thene ndryshe super trendy.
Edhe pse prej me shume se 2 vjetesh atletet i kemi pare me fustane elegante me funde metalike me cdo lloj outfiti kesaj rradhe vijne me kostumin e zyres.
Une mendoj se kam bere nje kombinim fantastik vjeshtor aspak te merzitshem,kombinimi i pikave me pika dhe bluse se erret me vishnje vijne ne harmoni te plote me atletet superstars.
Seti nuk do ishte kaq i mire nese per to nuk do vinte doren artistja Soela Zani.
Ndaj ju uroj nje fundjave te kendshme dhe pse jo me nje alternative te tille.














No comments:

Post a Comment

Total Pageviews