Tuesday, May 7, 2013

Bold Lips & Cat Eye

Mesa duket forma me e mire e Inagurimit te nje Modeli te ri flokesh eshte Grimi.
Dhe meqenese ndryshimi kesaj radhe ishte nje kalim ekstrem nga geshtenja e erret ne bjonde kuptohet me dekolorim mendova qe nje make up i renduar Diva-sh sic eshte CAT EYE do i ndryshonte mendimin dhe partnerit :)
Por Jo ai akoma mendon se te behesh vete si rrakitike nuk eshte mendim i mire .
Gjithsesi une i fillova provat  kete fundjave vete ne shtepi ndaj dhe fotot jane me shume autoportret.
Une vendosa per nje vetull bold, grim te paster ku bie ne sy peneli Cateye i plote dhe buzet me shkelqyes ngjyre te erret.

Floket kane dale nje ngjyre te cuditshme por gjithsesi jepni gjykimin tuaj tolerant :)
Ah po, deri tani dieta Dukan me pak nderhyrje nga jashte ka dhene rezultat 2,5 kg dhe deri ketu arrijme ne karrote :)



































3 comments:

  1. Floket jane ne raport te shkelqyer me lekuren.Ngjyra ne teresi eshte super ,ka pak probleme te rrenjet po eshte normale nga dekolorimi :).
    Make up-i te ben te dukesh nje rock&roll diva e vertet.

    ReplyDelete
  2. urime për guximin :) Unë nuk lëviz nga flokët e zinj, edhe një herë që provova të shkoja tek gështenja s'me ngjante vetja fare në pasqyrë! ^_^
    Nëse këto foto do t'i kishe bërë natën, do të të jepja super like. Por edhe kështu më pëlqen. Sa mirë që po ja sheh rezultatin dietës, urime përsëri. E ndiej unë, postime të papara prej teje na presin. Verën e kemi përpara, so..keep posting caramel girl...
    xoxo N.

    ReplyDelete
  3. Une,kur kam eksperimentuar me floket,i kam futur dhe nje te lyer vetullave se kaq te erreta snuk shume me floke aq te çelura. Edhe qukat te duken shume bukur me kete ngjjyre floku.

    ReplyDelete

Total Pageviews