Friday, May 24, 2013

Stripes & Polka Dots

...dhe e premtja erdhi dhe pa hapur syte ende mendja pergatitet per pushim dhe sikur ngadaleson xhirot dhe cdo te premte degjohet kudo i njejti refren "s'me punohet".
Por ndersa gjithe zyrtaret normale te premten e kane diten ku mund te vishen me casual mundesisht edhe me xhinse ,mendja ime prodhuese duhet te vere ne pune ato trikot casual qe ka blere se fundmi :) dhe ketu fillon belaja.

Kam degjuar e marre komente te tipit Ti Eksperimenton Shume dhe jam munduar ta analizoj pak me veten cfare nenkuptohet me eksperiment dhe cfare me shume.Meqe ra fjala mua s'me pelqen asnjera fjale e jo me te vena te dyja bashke qe marrin ngarkese negative.
Mund te me kundershtoni dhe eshte e drejta juaj por per te konstatuar nje mase per qenien e dikujt duhen njohur kufinjte e saj dhe une mendoj se nuk kam kaluar apo thyer asnje limit timin ende.

Dhe nese nje dite do ta bej :) dmth te thyej dhe limitet e mia atehere prape nuk do pranoj qe kam Eksperimentuar Shume por thjesht qe ajo qe kam patur ka qene PAK
Ndaj nese mjafohesh me dicka jo domosdoshmerisht ke bere zgjedhjen e duhur SHUME nuk eshte edhe aq  KEQ :)

Qe te mos zgjatem akoma mbi kete argument uroj te me keni kuptuar sadopak,ajo qe doja te thoja eshte qe une nuk bej as 1 te 1000 e gjerave qe do doja te beja qofte dhe ne kete blog ndaj ndonjehere me vjen keq qe duhet te mjaftoheni me MUA me kaq, nderkohe qe mund te kerkonit Shume me Shume.

Kombinimi i sotem eshte vertet Shume interesant ne shume drejtime :) Te gjithe i duam Vijat edhe kur jane shume edhe kur jane pak me pak dhe pak me te trasha :) te gjithe i duam dhe pikat apo topat apo polka dots ne cdo lloj fushe dhe me cdo lloj ngjyre,ama kur vjen puna ti miksosh te dyja te gjitheve besoj ju vjen nje ngerc ne ndjesi!
Cfare eshte kjo Pika dhe Vija?! Bashke?!
Po po e keni degjuar mire pikerisht pikat dhe vija mund te thyejne shume bukur njera tjetren persa kohe qe ke ruajtur proporcionet mes tyre si ne madhesi ashtu dhe ne peshe.
Ok e bera si librat e kuzhines Hidheni me Sy :) po une te kem sy nuk te blej TY ??!!! :D

Gjithsesi keshilla e fundit eshte ti zvogelosh pak turbullt syte dhe ta shikosh veten nga jashte dhe c'eshte me e rendesishmja ajo qe perserisim gjithnje SI NDIHESH TI? Pak a Shume kjo ka rendesi Si ndihesh ti ne fund me dicka:) e nese nuk e provon dicka vete do perfundosh duke gjykuar ate qe sheh te te tjeret.

Prerja oversize e bluzes me frudat ne fund (une jam aq e dashuruar me frudat se fundmi sa dhe perparesen e kuzhines e dua me fruda,mgjse cpo them valle?!! ku kam perparese une !!!)
Kombinimi me fund te shkurter me pala korenti koral (PO pikerisht funstani ende i pashitur :) qe mund te shikoni ketu )dhe me sandalet me pika Blu te njejtes ngjyre me Bluzen sepse po te ishin te zeza kushedi cdo ndodhte :D per mua mjaftonin per te me dhuruar nje te premte jo me te fjetur :)
Se mos nuk vute re platformen e sandales qe kombinon jorastesisht me canten :) se do ishte zhgenjim i madh per mua.

S'me mbetet gje tjeter vetem te uroj te hapet pak koha dhe te kaloni te gjitha nje fundjave te mrekullueshme me familjet tuaja :)
Ju perqafoj 






























2 comments:

  1. dukesh e mahnitshme...dhe live ishe so much better...

    ReplyDelete
    Replies
    1. te falenderoj "nina" dhe jam e lumtur qe njoha nje psikologe aq te bukur dhe nje mami per tu admiruar si ty.

      Delete

Total Pageviews